KNV EHBO Bussum Naarden

Welkom op onze website

EHBO hulpverlening nodig?

Tijdens veel evenementen zoals feesten, voorstellingen en sportwedstrijden voor jong en oud(er) verleent EHBO Bussum-Naarden eerste hulp.
Onze goed opgeleide EHBO-ers zorgen voor deskundige hulp welke soms nodig kan zijn.

EHBO hulpverlening nodig?

Bij het aanvragen van een evenementenvergunning staat, dat EHBO hulpverleners aanwezig moeten zijn. Wij werken volgens de Veldnorm Evenementenzorg. Deze veldnorm gaat uit van het vier ogen principe.
Vandaar dat wij bij een hulpverleningsaanvraag minimaal twee EHBO hulpverleners aanbieden. Informatie over de Veldnorm Evenementenzorg kun je hier vinden.

Wil jij als organisator meer informatie over de EHBO hulpverlening tijdens je evenement? Neem dan contact op met onze evenementencoördinator via posten@ehbo-bussumnaarden.nl

Wil je gebruik maken van onze EHBO dienstverlening, geef dit dan minimaal acht weken voor de gewenst datum aan. Mocht je dit later doen, wordt je aanvraag zeker wel in behandeling genomen. Het kan dan wel zo zijn dat er helaas geen EHBO hulpverleners beschikbaar zijn.

Voor niet-commerciële organisaties vragen wij een financiële bijdrage die als volgt is opgebouwd: per dagdeel 90,- (maximaal 4 uur) voor elk daarop volgend uur 22,50 en voor elk uur na middernacht 35,-

Voor commerciële organisaties wordt een ander tarief berekend.
Informatie verkrijg je bij de evenementencoördinator KNV EHBO Bussum-Naarden door een email te sturen naar:

posten@ehbo-busssumnaarden.nl

Door het toenemende aantal aanvragen is onze EHBO vereniging op zoek naar leden in het bezit van een geldig EHBO diploma die tijdens een hulpverleningsdienst willen assisteren. Ben je geïnteresseerd? Stuur dan een bericht via de contactpagina.