KNV EHBO Bussum Naarden

Welkom op onze website

Voor wie is de cursus voor gevorderden?

Indien jij je EHBO-diploma hebt behaald, kun je je opgeven voor de gevorderden cursus om de herhalingslessen te volgen.

Let op: inschrijven kan alleen als je in bezit bent van een geldig

Diploma Eerste Hulpvan het Oranje Kruis.

* De herhalingslessen zijn alleen voor leden van onze vereniging.

Voor wie is de cursus voor gevorderden?

Let op: inschrijven kan alleen als je in bezit bent van een geldig

Diploma Eerste Hulpvan het Oranje Kruis.

* De herhalingslessen zijn alleen voor leden van onze vereniging.

Het bijhouden van je diploma

Hoe werkt dit?

Volgens de nieuwe normen heb je per twee jaar, het gehele oranje kruis boek door te nemen. Wij doen dit door per jaar 7 herhalingslessen te geven inclusief éénmaal Reanimatie/ AED per cursusjaar.

Elk jaar worden de onderdelen herhaald en geoefend zodat je ook op evenementen hulp kan verlenen.

Wij houden de herhalingscursus op 2 dinsdagavonden per maand in de brandweerkazerne Bussum. Je wordt ingedeeld op 1 van de 2 avonden. Indien je op jouw avond niet kunt, mag je altijd op de andere avond komen.

Wel tijdig doorgeven als je bent verhinderd via  info@ehbobussum-naarden.nl

Een cursusavond duurt van 20:00 uur tot 22:00 uur.
We vragen je op tijd te komen om de lessen goed te laten verlopen.
De cursus bestaat over het algemeen uit één deel theorie en één deel praktijk.

Er worden herhalingsavonden gegeven tussen september en april.
We sluiten het jaar af in april met een algemene jaarvergadering voor alle leden en een spellencircuit.

* Binnenkort beschikbaar

Het bijhouden van je diploma

Hoe werkt dit?

Wel tijdig doorgeven als je bent verhinderd via  info@ehbobussum-naarden.nl

Een cursusavond duurt van 20:00 uur tot 22:00 uur.
We vragen je op tijd te komen om de lessen goed te laten verlopen.
De cursus bestaat over het algemeen uit één deel theorie en één deel praktijk.

Er worden herhalingsavonden gegeven tussen september en april.

* Binnenkort beschikbaar

Onderwerpen van de herhalingslessen

Rautek, braken bij rugligging ,stop de bloeding, bewusteloosheid (draaien en stabiele zijligging)

Reanimatie/AED volwassenen en kind, hartklachten, stoornissen ademhaling, inademen gevaarlijke stoffen, ziekte ademhaling, snelle ademhaling

Wonden, wrijvingsblaren, verbandleer (alle materialen) zwachtels hand/pols

Shock, actief bloedverlies, zwachtel wonddrukverband en traumawachtel, schedel- en hersenletsel, klachten enige tijd na ongeval, elektriciteitsletsel

Onderkoeling ernstig en licht, warmteletsels ernstig en licht, vergiftiging, epilepsie, koorts, hersenvliesontsteking

Diabetes, beroerte, flauwte, letsel oog, oor, neus en mond, ziekteklachten, steken en beten

Algemene Ledenvergadering voor alle leden met aansluitend een spellencircuit

Ben je niet in het bezit van een geldig diploma neem dan contact op via het contactformulier voor verdere informatie en mogelijkheden. Ook voor meer informatie kun je gebruik maken van het contactformulier via de contactpagina.

* Let op: Wij behouden ons het recht voor om je aanmelding niet te accepteren, hierover krijg je dan nader bericht.
Alleen volledig ingevulde formulieren worden in behandeling genomen